tisdag 10 juni 2008

What's my name?

Jag har länge funderat på att skaffa ett mer kommersiellt gångbart namn för den här bloggen. Men både "Manic panic" och "Cell block four" var tyvärr upptaget på blogger, så nu behöver jag er hjälp att komma på ett namn! Jag svarar på alla brev! Och om jag inte får några brev, svarar jag ändå!

Vad ska den heta? Alla nya förslag mottages tacksamt. Mina egna, mycket trevande och taffliga förslag, är som följer:

1. MC Gusto
2. Leilaleilaleila
3. Letsgetelectric
4. Ditt förslag här!

Tack och förlåt!

4 kommentarer:

  1. Leilas blogg!!! Eller fan den var tagen av ”Leilas Mat” Leila.

    SvaraRadera
  2. Jag spinner vidare på föregående förslag: kan du inte köra "Leilas mat"/"Leila bakar" rakt av bara? Då kommer du ju dessutom få lite extra "träffar" av gottesugna tjockisar som vill ha tag i hennes kakrecept!

    SvaraRadera
  3. Härligt att jag fått så många svar! Men kan det inte bli lite förvirring om jag så att säga försöker rida på Leilas mat-Leilas framgångsvåg?

    "Leilas knark" är dock ledigt på blogger. Isf skulle jag få in både Leila L och Leila K.

    SvaraRadera